PLIKI COOKIE na stronie internetowej DR. OETKER

Ta strona zapisuje pliki cookie na Twoim urządzeniu komputerowym, aby usprawnić jej działanie, a także pozwolić nam i naszym partnerom poznać sposób, w jaki korzystasz z naszej strony. Dalsze korzystanie z tego serwisu (poprzez kliknięcie, nawigację i przewijanie) lub usunięcie niniejszej informacji o plikach cookie oznacza zgodę na stosowanie i wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie i sposobu ich usunięcia można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera

Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury.

luty, 2020 Nowości marki i produktu

Nowa linia to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.

Reklama wspierająca nowości My Natural Day jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które towarzyszą konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

 

Produkty z nowej Linii My Natural Day to:

  • zbożowe śniadania: jednoporcjowe owsianki, jaglanki i gryczanka z Chia  i owocami, które wystarczy zalać gorąca wodą;
  • jednoporcjowe Kisiele SUPER FRUITS – z dodatkiem takich super fruits jak: acerola, jagody goi, dzika róża czy aronia, które zawierają 30% mniej cukru, a ponadto cukier w nich zawarty to brązowy, nierafinowany cukier trzcinowy;
  • budynie zbożowe na bazie mąki owsianej, jaglanej  i orkiszowej, które są pożywnym podwieczorkiem, a  przygotowuje się gotując na wartościowym mleku, na 4 porcje;
  • gotowe Żelki Mini Fruits – 100% z owoców, bez żelatyny i bez dodatku cukru, które można zabrać  ze sobą wszędzie.

 

Różne produkty, różne historie i różni bohaterowie, a łączy je jedno:

My Natural Day. Tyle dobrego z natury.

Koncept reklamy My Natural Day powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media oraz Business Factory.

Kampania reklamowa  obejmuje emisję dwóch wersji reklamy 30 sek. i czterech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień.

Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w Internecie: display, VOD, media społecznościowe.

 

Dwa spoty reklamowe w wersji 30 sekundowej zobaczyć można poprzez następujące linki:

https://www.youtube.com/watch?v=TyyJq3LZxxk
 
https://www.youtube.com/watch?v=xP2nOkulByY
 

Informacje o firmie Dr. Oetker

Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1922 r., w Gdańsku-Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone) i Płocku (słodkie dekoracje). Od wielu lat marka Dr. Oetker utożsamiana jest przez konsumentów z produktami, które świetnie smakują, są najwyższej jakości i zawsze się udają. Niemalże wszyscy polscy konsumenci znają firmę i darzą ją dużym zaufaniem, dzięki czemu Dr. Oetker nie tylko jest liderem rynku, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. Firma zatrudnia w Polsce ponad 750 osób i eksportuje produkty do 50 krajów. Więcej informacji: www.oetker.pl .
Dr. Oetker jest również głównym Partnerem platformy Wszystkiego Słodkiego – będącej zbiorem sprawdzonych przepisów i inspiracji połączonej ze sklepem internetowy. Więcej szczegółów: https://wszystkiegoslodkiego.pl/ Od 2009 Dr. Oetker Polska wspiera finansowo Stowarzyszenie Wioski Dziecięce. W ramach współpracy realizowany jest program „Wspieramy Rodziny SOS", którego celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży harmonijnego rozwoju oraz wyrównanie ich szans w zdobywaniu wykształcenia. Więcej informacji: www.wspieramyrodzinysos.org


Dodatkowych informacji udziela:

Justyna Siewierska

Category Marketing Manager

Dr. Oetker Polska Sp. Z o.o.