Etyczne i zgodne z prawem postępowanie jest najwyższym priorytetem dla Grupy Oetker we własnej działalności biznesowej oraz w relacjach ze wszystkimi Partnerami Biznesowymi i Klientami. Ze względu na ciągły międzynarodowy rozwój Grupy Oetker i rosnące wymagania prawne, temat Compliance stał się znacznie ważniejszy. Dlatego został opracowany System Zarządzania Zgodnością dla całej Grupy Oetker.
W ramach tego systemu utworzono Organizację ds. Zgodności, której Pracownicy ds. Zgodności są dostępni jako neutralne i niezależne osoby kontaktowe w przypadku wszelkich pytań związanych z tematyką Zgodności.
Ponadto Grupa Oetker ustanowiła procedurę informowania o nieprawidłowościach, która umożliwia osobom fizycznym, firmom i innym organizacjom zgłaszanie naruszeń obowiązującego prawa (np. postępowania) lub Kodeksu Postępowania Dostawców Grupy Oetker lub obaw dotyczących potencjalnego lub rzeczywistego naruszenia tych przepisów.
Jeśli posiadasz jakiekolwiek informacje o możliwych naruszeniach prawa dotyczących spółki z Grupy Oetker, dajemy Ci różne możliwości przesłania nam informacji, również całkowicie anonimowo za pośrednictwem naszego systemu Compliance Hotline.
Dostępne są następujące kanały przekazywania informacji:
Dr. August Oetker KG
Corporate Compliance Committee
Lutterstraße 14
33617 Bielefeld
Niemcy
Dokładnie zbadamy sprawę i w razie potrzeby podejmiemy niezbędne działania.
W ramach regulaminu określiliśmy zakres odpowiedzialności wewnętrznej oraz sposób postępowania ze wskazówkami i reklamacjami.