PLIKI COOKIE na stronie internetowej DR. OETKER

Ta strona zapisuje pliki cookie na Twoim urządzeniu komputerowym, aby usprawnić jej działanie, a także pozwolić nam i naszym partnerom poznać sposób, w jaki korzystasz z naszej strony. Dalsze korzystanie z tego serwisu (poprzez kliknięcie, nawigację i przewijanie) lub usunięcie niniejszej informacji o plikach cookie oznacza zgodę na stosowanie i wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie i sposobu ich usunięcia można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Czarne Kakao Intense Dr. Oetkera Złotą Innowacją FMCG 2019

W I edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” wśród najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem znalazło się Czarne Kakao Intense firmy Dr. Oetker Polska.

listopad, 2019 Nowości marki i produktu

W I edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” wśród najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem znalazło się Czarne Kakao Intense firmy Dr. Oetker Polska.


Czarne Kakao Intense zostało wprowadzone na polski rynek przez firmę Dr. Oetker Polska Sp. z o.o. z myślą o intensywnie czarnych wypiekach. Produkt ma unikalny, naturalnie intensywny czarny kolor i oryginalną nutę smakową. Nadaje wypiekom wyjątkowo ciemną barwę bez dodatku barwników.


Czarne Kakao ma obniżoną zawartość tłuszczu kakaowego (10-12%). Posiada także certyfikat UTZ, który potwierdza, że produkt Dr. Oetkera wspiera odpowiedzialną uprawę kakao (jest uprawiane z troską o ludzi i środowisko – www.utz.org). Surowiec jest pozyskiwany z ziaren kakaowca m.in. z regionów Afryki Zachodniej oraz Azji. Wygodnie zapakowane kakao w zamykany od góry kartonik i wewnętrzną torebkę doskonale sprawdza się w kuchni. Może być stosowane do ciast, kremów, polew, deserów i dekoracji, a także do picia.


- Z przyjemnością odebraliśmy tytuł i statuetkę Złota Innowacja w kategorii FMCG, którą otrzymało nasze Czarne Kakao Intense w I edycji konkursu miesięcznika Hurt & Detal. Nagroda cieszy tym bardziej, że przyznają ją specjaliści z Kolegium Redakcyjnego. Obserwujemy zainteresowanie klientów zarówno Czarnym Kakao Intense, jak i Ciemnym Kakao, które Dr. Oetker ma również w swojej ofercie z linii „Ze świata natury” – mówi Marta Rybkowska – Product Manager, Dr. Oetker Polska.


Złote Innowacje FMCG & Retail to największe wydarzenie na polskim rynku, które kompleksowo podchodzi do innowacyjności w sektorze spożywczym i handlu. Do konkursu za rok 2019 zgłoszono ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail. Warto wiedzieć, że kakao to zmielone na proszek nasiona owoców drzewa kakaowca, które rośnie dziko m.in. w lasach równikowych północnej części Ameryki Południowej, w Ameryce Środkowej czy w Afryce. Ziarna kakao mają liczne wartości odżywcze, są źródłem wielu witamin (tiamina, ryboflawina, niacyna, kwas foliowy oraz witamina B6, K i E), mikroelementów (najważniejsze minerały: wapń, żelazo, magnez, fosfor, potas, sód, i
cynk) i zdrowych tłuszczów (kwasy tłuszczowe: nasycone, jednonienasycone, wielonienasycone), a także kofeiny.

Najlepiej wybrać tradycyjny, gorzki proszek (im ciemniejszy, tym lepiej). W zdrowe
podejście do żywienia idealnie wpisują się produkty z linii „Ze świata natury” Dr. Oetkera:
Ciemne Kakao i Czarne Kakao Intense - nagrodzone Złotą Innowacją 2019.
Więcej informacji na: www.oetker.pl


Informacje o firmie Dr. Oetker
Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1921 r., w Gdańsku Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone) i Płocku (słodkie dekoracje). Od wielu lat marka Dr. Oetker utożsamiana jest przez konsumentów z produktami, które świetnie smakują, są najwyższej jakości i zawsze się udają. Niemalże wszyscy polscy konsumenci znają firmę i darzą ją dużym zaufaniem, dzięki czemu Dr. Oetker nie tylko jest liderem rynku, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. Firma zatrudnia w Polsce ponad 900 osób i eksportuje produkty do 50 krajów. Więcej informacji: www.oetker.pl Od 2009 Dr. Oetker Polska wspiera finansowo Stowarzyszenie Wioski Dziecięce. W ramach współpracy realizowany jest program „Wspieramy Rodziny SOS", którego celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży harmonijnego rozwoju oraz wyrównanie ich szans w zdobywaniu wykształcenia. Więcej informacji: www.wspieramyrodzinysos.org


Dodatkowych informacji udziela

Anna Romejko
Public Relations Manager
Dr. Oetker Polska
Tel.: +48 (0) 58 511 91 08
Tel kom.: +48 602 558 701
e-mail: anna.romejko@oetker.pl