PLIKI COOKIE na stronie internetowej DR. OETKER

Ta strona zapisuje pliki cookie na Twoim urządzeniu komputerowym, aby usprawnić jej działanie, a także pozwolić nam i naszym partnerom poznać sposób, w jaki korzystasz z naszej strony. Dalsze korzystanie z tego serwisu (poprzez kliknięcie, nawigację i przewijanie) lub usunięcie niniejszej informacji o plikach cookie oznacza zgodę na stosowanie i wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie i sposobu ich usunięcia można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Kampania reklamowa nowej, naturalnej linii zdrowych przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera. My Natural Day – codziennie tyle dobrego z natury!

17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.

sierpień, 2020 Nowości marki i produktu

17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.

Reklama pod hasłem „Codziennie tyle dobrego z natury” jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które towarzyszą konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Reklama prezentuje różne produkty, pokazuje różne historie i różnych bohaterów, ale łączy ich jedno:

My Natural Day. Tyle dobrego z natury.

Kampania reklamowa obejmuje emisję reklamy 30 sek. i trzech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień. Reklama w telewizji emitowana będzie w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona będzie o silne wsparcie w Internecie: display, VOD oraz media społecznościowe.

Spot reklamowy zobaczyć można tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=SJXddOTcDcM

 

Linia My Natural Day została wprowadzona na rynek na początku tego roku. Jest to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników, takich jak acerola bogata w naturalną witaminę c, zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.

 

Produkty z nowej Linii My Natural Day, które pozwalają zadbać o siebie w naturalny sposób, to:

  • zbożowe śniadania: jednoporcjowe owsianki, jaglanki i gryczanka z chia i owocami na słodko, które wystarczy zalać gorącą wodą. Są wygodną i naturalną propozycją nie tylko na śniadanie, ale również na podwieczorek czy deser. Szeroki wybór smaków gwarantuje, że każdy znajdzie coś dla siebie, np. wariant bez dodatku cukru – owsianka z rodzynkami i daktylami, wariant doskonale pasujący na podwieczorek – owsianka z czekoladą i bananem lub gryczanka na słodko – ze śliwkami i cynamonem, która swoim dobrym smakiem zaskakuje wszystkich, którzy jej spróbowali,


  • jednoporcjowe kisiele SUPER FRUITS – z dodatkiem takich super fruits jak: acerola bogata w naturalną witaminę c, jagody goi czy dzika róża, które zawierają 30% mniej cukru, a ponadto cukier w nich zawarty to brązowy, nierafinowany cukier trzcinowy,


  • budynie zbożowe na bazie mąki owsianej, jaglanej i orkiszowej, które są pożywnym podwieczorkiem dla całej rodziny, a  przygotowuje się je gotując na wartościowym mleku, na 4 porcje,


 

Informacje o firmie Dr. Oetker
 

Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1922 r., w Gdańsku-Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone)
i Płocku (słodkie dekoracje). Od wielu lat marka Dr. Oetker utożsamiana jest przez konsumentów z produktami, które świetnie smakują, są najwyższej jakości i zawsze się udają. Niemalże wszyscy polscy konsumenci znają firmę i darzą ją dużym zaufaniem, dzięki czemu Dr. Oetker nie tylko jest liderem rynku, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. Firma zatrudnia w Polsce ponad 750 osób i eksportuje produkty do 50 krajów. Więcej informacji: www.oetker.pl .
Dodatkowo Dr. Oetker jest partnerem platformy Wszystkiego Słodkiego

Od 2009 Dr. Oetker Polska wspiera finansowo Stowarzyszenie Wioski Dziecięce. W ramach współpracy realizowany jest program „Wspieramy Rodziny SOS", którego celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży harmonijnego rozwoju oraz wyrównanie ich szans w zdobywaniu wykształcenia. Więcej informacji: www.wspieramyrodzinysos.org


Dodatkowych informacji udziela:

Anna Romejko

PR Manager

Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.