Kampania reklamowa nowej, naturalnej linii zdrowych przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera. My Natural Day – codziennie tyle dobrego z natury!

17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.

sierpień, 2020 Nowości marki i produktu

17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.

Reklama pod hasłem „Codziennie tyle dobrego z natury” jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które towarzyszą konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Reklama prezentuje różne produkty, pokazuje różne historie i różnych bohaterów, ale łączy ich jedno:

My Natural Day. Tyle dobrego z natury.

Kampania reklamowa obejmuje emisję reklamy 30 sek. i trzech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień. Reklama w telewizji emitowana będzie w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona będzie o silne wsparcie w Internecie: display, VOD oraz media społecznościowe.

Spot reklamowy zobaczyć można tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=SJXddOTcDcM

 

Linia My Natural Day została wprowadzona na rynek na początku tego roku. Jest to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników, takich jak acerola bogata w naturalną witaminę c, zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.

 

Produkty z nowej Linii My Natural Day, które pozwalają zadbać o siebie w naturalny sposób, to:

  • zbożowe śniadania: jednoporcjowe owsianki, jaglanki i gryczanka z chia i owocami na słodko, które wystarczy zalać gorącą wodą. Są wygodną i naturalną propozycją nie tylko na śniadanie, ale również na podwieczorek czy deser. Szeroki wybór smaków gwarantuje, że każdy znajdzie coś dla siebie, np. wariant bez dodatku cukru – owsianka z rodzynkami i daktylami, wariant doskonale pasujący na podwieczorek – owsianka z czekoladą i bananem lub gryczanka na słodko – ze śliwkami i cynamonem, która swoim dobrym smakiem zaskakuje wszystkich, którzy jej spróbowali,


  • jednoporcjowe kisiele SUPER FRUITS – z dodatkiem takich super fruits jak: acerola bogata w naturalną witaminę c, jagody goi czy dzika róża, które zawierają 30% mniej cukru, a ponadto cukier w nich zawarty to brązowy, nierafinowany cukier trzcinowy,


  • budynie zbożowe na bazie mąki owsianej, jaglanej i orkiszowej, które są pożywnym podwieczorkiem dla całej rodziny, a  przygotowuje się je gotując na wartościowym mleku, na 4 porcje,


 

Informacje o firmie Dr. Oetker
 

Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1922 r., w Gdańsku-Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone)
i Płocku (słodkie dekoracje). Od wielu lat marka Dr. Oetker utożsamiana jest przez konsumentów z produktami, które świetnie smakują, są najwyższej jakości i zawsze się udają. Niemalże wszyscy polscy konsumenci znają firmę i darzą ją dużym zaufaniem, dzięki czemu Dr. Oetker nie tylko jest liderem rynku, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. Firma zatrudnia w Polsce ponad 750 osób i eksportuje produkty do 50 krajów. Więcej informacji: www.oetker.pl .
Dodatkowo Dr. Oetker jest partnerem platformy Wszystkiego Słodkiego

Od 2009 Dr. Oetker Polska wspiera finansowo Stowarzyszenie Wioski Dziecięce. W ramach współpracy realizowany jest program „Wspieramy Rodziny SOS", którego celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży harmonijnego rozwoju oraz wyrównanie ich szans w zdobywaniu wykształcenia. Więcej informacji: www.wspieramyrodzinysos.org


Dodatkowych informacji udziela:

Anna Romejko

PR Manager

Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.

Ustawienia plików cookie

Ucieszymy się, jeżeli zgodzisz się, abyśmy my i nasi partnerzy używali plików cookie i podobnych technologii. Pozwoli nam to zrozumieć Twoje zachowanie na stronie i odpowiednio  dostosować ją do Twoich potrzeb. Ponadto my i nasi partnerzy chcielibyśmy wykorzystywać te dane do pokazywania Tobie spersonalizowanych ofert na ich platformach.

 

Wykorzystujemy pliki cookie niezbędne, analityczne i marketingowe do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, spersonalizowania treści i reklam, analizowania ruchu w naszej witrynie oraz w celach statystycznych. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Jeśli zgadzasz się abyśmy wykorzystywali wszystkie wskazane powyżej pliki cookie do celów powyżej wymienionych prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zdecydować, które z plików cookie będą mogły być wykorzystywane prosimy o wejście w Ustawienia szczegółowe i dokonanie wyboru. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w naszej polityce prywatności. Pamiętaj, że w  każdej chwili możesz zmienić zdanie odnośnie ustawień plików cookie.

Niezbędne

Zarówno te pliki cookie, jak i podobne rozwiązania są nam potrzebne, aby zapewnić działanie podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Powyższe obejmuje na przykład zapisywanie tych ustawień. Absolutnie konieczne jest, aby użytkownik nie mógł ich wyłączyć.

Zawsze aktywne

Analityczne

Ponadto chcielibyśmy lepiej poznać, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej, aby zoptymalizować ją dla Ciebie i innych użytkowników. W tym celu wykorzystujemy pliki cookie i podobne rozwiązania, które umożliwiają mapowanie zachowań użytkowników, a tym samym pozwolą nam udoskonalić przedstawianą Tobie ofertę.

aktywne

nieaktywne

Marketingowe/remarketingowe/udostępnianie danych stronom trzecim

Aby zapewnić nam możliwość dostosowania naszych kampanii marketingowych do Twoich potrzeb, zbieramy informacje o tym, w jaki sposób trafiasz na naszą witrynę internetową i w jaki sposób korzystasz reagujesz na nasze reklamy. Dzięki temu możemy jeszcze bardziej ulepszyć nie tylko nasze reklamy, ale także treści na naszej stronie. Nasi partnerzy marketingowi także wykorzystują te informacje do własnych celów, np. do personalizacji kont użytkowników lub profili na swojej platformie.

aktywne

nieaktywne