PLIKI COOKIE na stronie internetowej DR. OETKER

Ta strona zapisuje pliki cookie na Twoim urządzeniu komputerowym, aby usprawnić jej działanie, a także pozwolić nam i naszym partnerom poznać sposób, w jaki korzystasz z naszej strony. Dalsze korzystanie z tego serwisu (poprzez kliknięcie, nawigację i przewijanie) lub usunięcie niniejszej informacji o plikach cookie oznacza zgodę na stosowanie i wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie i sposobu ich usunięcia można znaleźć w naszej polityce prywatności.

„Guseppe, pizza Italiana!” na TikToku

Mini serial o pizzy Guseppe stworzony przez 14 tiktokowych twórców dotarł do milionów młodych fanów. Akcja Dr. Oetkera przeprowadzona przez agencję DDOB miała 4,4 miliona wyświetleń organicznych i 1,8 miliona wyświetleń instastories. 

luty, 2020 Nowości marki i produktu

W okresie 15 stycznia - 9 lutego 2020 r. pizza Guseppe zapraszała do zabawy na TikToku w rytmie dobrze znanej, wpadającej w ucho melodii z reklamy „Guseppe, pizza Italiana!”. Głównym założeniem akcji przeprowadzonej przez Dr. Oektera było odświeżenie słynnego jingla wśród młodych fanów pizzy. Aktywacja pod hasłem #PizzaItaliana bazowała na popularności TikToka - platformy społecznościowej opierającej się na znanych motywach muzycznych, do których twórcy opowiadają krótkie, zabawne historie.

14 tiktokerów stworzyło filmiki o różnych okazjach sprzyjających jedzeniu pizzy: gdy ktoś zgłodnieje, gdy para spędza razem czas, na imprezie, itp. Akcja zachęcała członków społeczności video do wspólnej zabawy w rytm muzyki z pierwszej reklamy „Guseppe, pizza Italiana!” użytej do filmików na TikToku.

„Celem aktywacji było przypomnienie młodym konsumentom znanego z dzieciństwa, chwytliwego reklamowego jingla „Guseppe pizza Italiana!”. Czternastu tiktokerów stworzyło mini serial o pizzy Guseppe odsyłając w swoim materiale do kolejnego, publikującego następnie twórcy, tak aby odcinki połączyły się w całość. Dodatkowo każdy młody twórca publikował instastories, w którym zachęcał do obejrzenia filmiku na swoim tiktokowym profilu. Kulminacyjny odcinek był publikowany 9 lutego w Światowy Dzień Pizzy.” – mówi Aldona Burska, Product Manager w Dr. Oetker Polska.

Akcja Dr. Oetkera wykorzystuje rosnący potencjał TikToka. To jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, której użytkownikami są głównie nastolatki. Aplikacja pozwala na nagranie krótkich form wideo pod dowolny utwór muzyczny i dzielenie się nimi ze światem. Filmy można modyfikować za pomocą narzędzi dostępnych w aplikacji. W Polsce TikTok pobrano już ponad 6 milionów razy.

Najlepszym podsumowaniem akcji „Guseppe, pizza Italiana!” są jej wyniki:

4,4 miliona wyświetleń organicznych na TikToku

1,8 miliona wyświetleń instastories twórców podczas akcji

 

#pizzaitaliana to główny hashtag akcji na TikToku, po którym można odnaleźć w aplikacji filmiki.

 

Wszystkie odcinki mini serialu są podpięte fanpage’u Guseppe w sekcji TikTok:

www.instagram.com/stories/highlights/17884751575479804/

Filmik podsumowujący akcję można zobaczyć tu: www.instagram.com/p/B8WvVjPiQ_f/

 

Więcej informacji na: www.oetker.pl/pl-pl/nasze-produkty/guseppe/poznaj

 

Informacje o firmie Dr. Oetker

Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z wieloletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się
w produkcji ciast w proszku, deserów instant, dodatków do pieczenia, słodkich dekoracji, środków żelujących i pizzy mrożonej. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1921 r., w Gdańsku-Oliwie. Obecnie w ofercie znajduje się ponad 200 artykułów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone) i Płocku (słodkie dekoracje). Od wielu lat marka Dr. Oetker utożsamiana jest przez konsumentów z produktami, które świetnie smakują, są najwyższej jakości i zawsze się udają. Niemalże wszyscy polscy konsumenci znają firmę i darzą ją dużym zaufaniem, dzięki czemu Dr. Oetker nie tylko jest liderem rynku, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. Firma zatrudnia w Polsce ponad 900 osób i eksportuje produkty do 50 krajów. Więcej informacji: www.oetker.pl

Dodatkowo Dr. Oetker jest partnerem platformy Wszystkiego Słodkiego, zawierającej sprawdzone przepisy, jak i będącej bogatym źródłem inspiracji. Platformę zobaczyć można tu: www.wszystkiegoslodkiego.pl


Od 2009 Dr. Oetker Polska wspiera finansowo Stowarzyszenie Wioski Dziecięce. W ramach współpracy realizowany jest program „Wspieramy Rodziny SOS", którego celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży harmonijnego rozwoju oraz wyrównanie ich szans w zdobywaniu wykształcenia. Więcej informacji: www.wspieramyrodzinysos.org


Dodatkowych informacji udziela:

Anna Romejko
Public Relations Manager
Dr. Oetker Polska
Tel.: +48 (0) 58 511 91 08
e-mail: 
anna.romejko@oetker.pl